Chtěl bych se zde postupně vyjadřovat ke zkušenostem z provozu na li-ion.
První sezónu jsme ošidili přes zimu. Jedná se o výhřev baterií, které jsem chtěl dodělávat časem. Z pravidle jsem ale zjistil že pokud máte doma vyhřívanou garáž není výhřev bezpodmínečně nutný a to z následujících zkušeností... Baterie mají velkou hustotu a proto celkem statečně drží teplotu. Jde o to že pokud stráví den 24h mimo garáž vrací se většinou domu a nejnižší teplotu jsem viděl někde kolem 7,5°C. BMS má monitoring teploty.
Jde tedy o to že jezdíme na směny a auto je převážně tak tři dny doma (Ráno jede do školy a zpět) tak se baterie dostanou minimálně na 10-15 stupňů a to už nabíjíme bez problémů. Při nabíjení se dostane teplota tak na 20. Zapomněl jsem podotknout že jsem ubral pro jistotu rekuperaci! Takže první zima nepřerušený provoz!!!
Přestavba na li-ino zkušenosti
Re: Přestavba na li-ino zkušenosti
Tak něco k přestavbě. Dneska už vím že mam úplně nesmyslnou bms. Používám jí jen k monitoringu... Vzhledem k tomu že se jednotlivé články takřka nerozcházejí je zhruba po půl roce rozdíl max 0,012.. Přikládám pár fotek tak klidně dotazy...