Ahoj, tak se seznamte :
1) modrý Peugeot iON, 2011, dovoz CHF, SoH 45%, bufík, koloběžka do práce
2) bílý Citroen C-ZERO, 2016, dovoz FRA, NA PRODEJ (DPH)
1ks Peugeot iON + 1ks Citroen C-ZERO
1ks Peugeot iON + 1ks Citroen C-ZERO
FULL ELECTRIC Peugeot iOn 2011 (110tkm, SoH 45%, bufík)
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů
Re: 1ks Peugeot iON + 1ks Citroen C-ZERO
Ahoj, dobrá flotila . Jaký je reálný dojezd s SoH45%?
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 900
00km.
00km.
Re: 1ks Peugeot iON + 1ks Citroen C-ZERO
Dík, podle mě je tohle ideální elektromobil.
Až vymění článek Franta nebo Lojza od vedle (a že to ještě u tohoto typu aut jde), je to příjemné a levné cestování… mám víc aut ale nejradši jezdím tímhle
Dojezd 40-50km lehká noha a podle toho kolik kopců. Ale bacha jezdím sám, a bez A/C a interního topení (jen bufík). Čtyři lidi to neuveze (želva).
Až vymění článek Franta nebo Lojza od vedle (a že to ještě u tohoto typu aut jde), je to příjemné a levné cestování… mám víc aut ale nejradši jezdím tímhle
Dojezd 40-50km lehká noha a podle toho kolik kopců. Ale bacha jezdím sám, a bez A/C a interního topení (jen bufík). Čtyři lidi to neuveze (želva).
FULL ELECTRIC Peugeot iOn 2011 (110tkm, SoH 45%, bufík)
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů
Re: 1ks Peugeot iON + 1ks Citroen C-ZERO
Dík, podle mě je tohle ideální elektromobil.
Až vymění článek Franta nebo Lojza od vedle (a že to ještě u tohoto typu aut jde), je to příjemné a levné cestování… mám víc aut ale nejradši jezdím tímhle
Dojezd 40-50km lehká noha a podle toho kolik kopců. Ale bacha jezdím sám, a bez A/C a interního topení (jen bufík). Čtyři lidi to neuveze (želva).
Až vymění článek Franta nebo Lojza od vedle (a že to ještě u tohoto typu aut jde), je to příjemné a levné cestování… mám víc aut ale nejradši jezdím tímhle
Dojezd 40-50km lehká noha a podle toho kolik kopců. Ale bacha jezdím sám, a bez A/C a interního topení (jen bufík). Čtyři lidi to neuveze (želva).
FULL ELECTRIC Peugeot iOn 2011 (110tkm, SoH 45%, bufík)
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů
Re: 1ks Peugeot iON + 1ks Citroen C-ZERO
Dík, podle mě je tohle ideální elektromobil.
Až vymění článek Franta nebo Lojza od vedle (a že to ještě u tohoto typu aut jde), je to příjemné a levné cestování… mám víc aut ale nejradši jezdím tímhle
Dojezd 40-50km lehká noha a podle toho kolik kopců. Ale bacha jezdím sám, a bez A/C a interního topení (jen bufík). Čtyři lidi to neuveze (želva).
Až vymění článek Franta nebo Lojza od vedle (a že to ještě u tohoto typu aut jde), je to příjemné a levné cestování… mám víc aut ale nejradši jezdím tímhle
Dojezd 40-50km lehká noha a podle toho kolik kopců. Ale bacha jezdím sám, a bez A/C a interního topení (jen bufík). Čtyři lidi to neuveze (želva).
FULL ELECTRIC Peugeot iOn 2011 (110tkm, SoH 45%, bufík)
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů
Re: 1ks Peugeot iON + 1ks Citroen C-ZERO
Ahoj, ten modrý je koupený ve Valašských Kloboukách? Svět je malej . . .
Článek v baterce vyměnit půjde, ale sehnat dobrej bude výzva.
Mám už taky dost jetou baterku a teď v mrazech jsou články dost měkké. Želva naštěstí nesvítí, ale snažím se jezdit do třetiny, maximálně poloviny ampér na budíku. Bufik je v zimě výrazný prodlužovač dojezdu a šetřič ampér z baterky . Na ježdění do práce je to výborný autíčko .
Článek v baterce vyměnit půjde, ale sehnat dobrej bude výzva.
Mám už taky dost jetou baterku a teď v mrazech jsou články dost měkké. Želva naštěstí nesvítí, ale snažím se jezdit do třetiny, maximálně poloviny ampér na budíku. Bufik je v zimě výrazný prodlužovač dojezdu a šetřič ampér z baterky . Na ježdění do práce je to výborný autíčko .
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 900
00km.
00km.
Re: 1ks Peugeot iON + 1ks Citroen C-ZERO
JJ, svět je malej, EV svět obzvlášť. S modrým jezdím vysloveně ECO. Koupil jsem ho za levno, účel plní na 110%. Jako děti to do školy odveze v klidu i bez želvy kopec nekopec, ale jezdit s tím za město, jezdit 90 a nebrzdit provoz to není. Prostě do města a nejbližší okolí. Ideální druhý/třetí auto.
Článků teď bude dost protože v západní EU tyhle auta za chvíli budou likvidovat + bouračky. Jen je potřeba vyčíhnout moment a jednu baterku si celou koupit navíc, YouTube už je plnej videí jak na to (i když já bych si to radši nechal od někoho udělat těch 360V mě trochu děsí .
Článků teď bude dost protože v západní EU tyhle auta za chvíli budou likvidovat + bouračky. Jen je potřeba vyčíhnout moment a jednu baterku si celou koupit navíc, YouTube už je plnej videí jak na to (i když já bych si to radši nechal od někoho udělat těch 360V mě trochu děsí .
FULL ELECTRIC Peugeot iOn 2011 (110tkm, SoH 45%, bufík)
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů