Peugeot iOn
Re: Peugeot iOn
No mazec. Nevypadá to na úplně dobrý kup :-/
Re: Peugeot iOn
No, nedělal jsem si iluze, že napoprvé objevím poklad. Jediná nepříjemnost je zbytková kapacita baterky. Ale uživatelsky mě to tak moc neomezuje, akorát častěji dobíjím. To ostatní je v pohodě, rutina u ojetiny. Komplikace je dostupnost náhradních dílů, ale už jsem rozhodil sítě, tak uvidím, jestli to něco přinese.
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 886
00km.
00km.
Re: Peugeot iOn
Jak to vypadá s dojezdy teď v nizkých teplotách?
Re: Peugeot iOn
Zrovna včera jsme jeli ve čtyřech přes město. Tam a zpátky 50km a s normálním topením. Nabito na 80% a kdybych v cíli nenabijel, dojeli by jsme s 10% v baterce. Při těchto teplotách šla kapacita baterky o cca. 15% dolů.
DC dobíjení šlo ze 40% jen na 60%,pak se vyplo. Takže polovina cesty byla z 60% na 30%. Nechci při těchto teplotách baterku vybíjet na nízké %.
DC dobíjení šlo ze 40% jen na 60%,pak se vyplo. Takže polovina cesty byla z 60% na 30%. Nechci při těchto teplotách baterku vybíjet na nízké %.
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 886
00km.
00km.
Re: Peugeot iOn
Začala zástavba teplovodního příhřevu, konkrétně Eberspacher D3WZ z Xantie. Bude na stejném místě jak originální vestavba od eberu.
Mechanicky tam už je, zbývá doladit výfuk, zapojit vodu, elektriku, vymyslet a zrealizovat nádrž na naftu . . .
Mechanicky tam už je, zbývá doladit výfuk, zapojit vodu, elektriku, vymyslet a zrealizovat nádrž na naftu . . .
- Přílohy
-
- IMG_20231203_164126.jpg (4.02 MiB) Zobrazeno 22852 x
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 886
00km.
00km.
Re: Peugeot iOn
Mise splněna, dneska první jízda s bufikem. V autě teplo a baterka neubývá tak rychlým tempem. Jako nádrž jsem použil expanzku z Favorita.
- Přílohy
-
- IMG_20231210_120508.jpg (4.51 MiB) Zobrazeno 22801 x
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 886
00km.
00km.
Re: Peugeot iOn
No jo poznávám nádobku z favorita, Jen je to na Naftu nebo benzín? Pozor na použitý plast protože jak dnes obsahuje palivo biosložku a po novém roce ještě více mohl by ten plast praskat... Mám v saxu také bufíka a musím bohužel uznat že je to uplně jiné topení než tepelné čerpadlo.
Re: Peugeot iOn
Bufík je na naftu, použil jsem co bylo po ruce . Prostě auto potřebuje výfuk, aby dobře fungovalo .
Ta expanzka má něco přes litr, tak uvidím, jak často bude potřeba dolívat. Je to fofr řešení pro tuto zimu. Fabrický řešení je plechová nádrž na pět litrů vzadu pod krabicí s měničem. Nebo si svařím z nerezu na stejné místo, ale s tvarem, co dobře využije místo a bude mít větší objem. Plastová nádrž má tu výhodu, že je vidět zaplněnost.
Ta expanzka má něco přes litr, tak uvidím, jak často bude potřeba dolívat. Je to fofr řešení pro tuto zimu. Fabrický řešení je plechová nádrž na pět litrů vzadu pod krabicí s měničem. Nebo si svařím z nerezu na stejné místo, ale s tvarem, co dobře využije místo a bude mít větší objem. Plastová nádrž má tu výhodu, že je vidět zaplněnost.
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 886
00km.
00km.
Re: Peugeot iOn
Proběhl další "tuning". Probroušením kulisy a krytu jsem odemkl další dva jízdní režimy. Jeden má silnější rekuperaci a druhý naopak slabší rekuperaci a trochu "tupější" reakci na stlačení plynového pedálu (úsporný režim do města).
- Přílohy
-
- IMG_20231223_163004.jpg (3.62 MiB) Zobrazeno 22503 x
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 886
00km.
00km.
Re: Peugeot iOn
Ahoj kolego!
1) Bufíka jsi vyrobil v podstatě přesně stejně jako ho mám já (Eberspacher, už jsem tak koupil). Ovládání mám na palubovce - foto. Funguje to skvěle i v -13 co bylo včera u nás na Vysočině. Mám pocit že to v týhle zimě žere +- autobus 0.4l za hodinu provozu, ale neměřím to přesně…
2) Řadičku mám taky upravenou, jezdím prakticky jen na C a B. “Céčko” asi “CRUISE” do města tolik nebrzdí a máš pocit plynulosti. “Béčko” asi “BRAKE” rekuperuje fest hlavně při vybitější baterce. Ale i na D “Déčko” tedy “DRIVE” jde taky jezdit jak na C, chce to lehkou nohu, pracovat s ní hlavou. Brzdy mi skřípají i když jsou přední nové nebo vyčištěné - nejsou potřeba
1) Bufíka jsi vyrobil v podstatě přesně stejně jako ho mám já (Eberspacher, už jsem tak koupil). Ovládání mám na palubovce - foto. Funguje to skvěle i v -13 co bylo včera u nás na Vysočině. Mám pocit že to v týhle zimě žere +- autobus 0.4l za hodinu provozu, ale neměřím to přesně…
2) Řadičku mám taky upravenou, jezdím prakticky jen na C a B. “Céčko” asi “CRUISE” do města tolik nebrzdí a máš pocit plynulosti. “Béčko” asi “BRAKE” rekuperuje fest hlavně při vybitější baterce. Ale i na D “Déčko” tedy “DRIVE” jde taky jezdit jak na C, chce to lehkou nohu, pracovat s ní hlavou. Brzdy mi skřípají i když jsou přední nové nebo vyčištěné - nejsou potřeba
- Přílohy
-
- Ovládání bufíka
- IMG_2550.jpeg (34.37 KiB) Zobrazeno 22450 x
FULL ELECTRIC Peugeot iOn 2011 (110tkm, SoH 45%, bufík)
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů