Ahoj,
podělím se tu o jedno dilema. Zadání je toto: Sehnat elektromobil s dojezdem, který stačí na jízdu do práce a nezruinovat se u toho . Takže do úvahy přišly tyto dvě varianty. V dalším kole myšlenek vstoupil do procesu rozhodování další parametr - auto, které půjde udržet v chodu i po dalších letech.
C-zero + je novější
+ má klimatizaci, airbagy apod.
+možnost rychlého nabíjení a z toho plynoucí možnost jet delší trasu
+ má větší výkon, jede rychleji ( a tím se rychleji vybije
- je to modernější a složitější auto, těžko si kromě mechaniky něco opravím, cena a dostupnost mechanických dílů
- pokud se něco pokazí na elektrice - servis, cena opravy
P106 +to auto mechanicky znám do posledního šroubku
+ jednodušší auto, co tam není, to se nepokazí
+ možnost upgradu baterií - větší dojezd, nižší hmotnost
+ dostupnost mechanických dílů
- je starší (koroze atd.)
- potřeba údržby - to mě zas tak netrápí
Byl jsem na návštěvě u jednoho bývalého dovozce elektroaut, který nabízí obě auta. C-zero v celkem slušném stavu a dost dlouho odstavený P106 + materiál na stavbu Li Ion baterie za stejnou cenu.
Budu rád za každý názor .
C-Zero vs P106/Citroen Saxo
C-Zero vs P106/Citroen Saxo
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 85000km.
Re: C-Zero vs P106/Citroen Saxo
Koukal jsi se na Renault Zoe?
V základní výbavě mají 22kw palubní nabíječku. Některé modely dokonce 46kw... Až poslední ale měla DC nabíjení (50Kw) což už je vyšší cenová kategorie.
Ale myslím že by Zoe mohla naplnit tvé představy... Mrkni na ní..
V základní výbavě mají 22kw palubní nabíječku. Některé modely dokonce 46kw... Až poslední ale měla DC nabíjení (50Kw) což už je vyšší cenová kategorie.
Ale myslím že by Zoe mohla naplnit tvé představy... Mrkni na ní..
Re: C-Zero vs P106/Citroen Saxo
Ahoj,
díky za tip , ale cílím na dno trhu, toto už je mimo rozpočet. Nemám tak velký roční nájezd, aby měla vyšší investice rozumnou návratnost. A zároveň mi stačí kratší dojezd. No nejradši bych šel do P106/Saxa . V česku bych měl jednoho kandidáta, C-zero s nájezdem 70000km a dokonce od člověka, od kterého jsem před rokem koupil C3 . Ale cena je už na mé horní hranici. Na mobile.de se lecos najde ale s přičtením ceny za dovoz to není až tak levnější, než v česku. Takže sleduju nabídku a uvidíme, co se časem vyskytne .
díky za tip , ale cílím na dno trhu, toto už je mimo rozpočet. Nemám tak velký roční nájezd, aby měla vyšší investice rozumnou návratnost. A zároveň mi stačí kratší dojezd. No nejradši bych šel do P106/Saxa . V česku bych měl jednoho kandidáta, C-zero s nájezdem 70000km a dokonce od člověka, od kterého jsem před rokem koupil C3 . Ale cena je už na mé horní hranici. Na mobile.de se lecos najde ale s přičtením ceny za dovoz to není až tak levnější, než v česku. Takže sleduju nabídku a uvidíme, co se časem vyskytne .
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 85000km.