Eltra, dotažená z Německa cca v roce 2015, má svůj facebook.
https://www.facebook.com/Elektromobil.Skoda.Eltra.151
Na olověné baterie se s ní dalo jezdit jen velmi opatrně, pomalu a ke konci životnosti baterek tak 10km, nyní je na Lionkách 50Ah, baterie je místo rezervy , velká asi jako cestovní kufr. Jezdím s ní denně kousek do práce, je to příšerné auto, ale jednoduché, snadno a levně opravitelné. Občas něco upadne, občas něco shnije. Spojuje výhody favoritu a elektromobilu. Je malá, lehká, živá, opravuje se šroubovákem, kombinačkami, klíčem 13 a 17 a ručičkovým voltmetrem. Rezerva je vepředu, na kapotě je fotovoltaický panel, co krmí 12V baterku. Pneumatika stojí 600, blatník 900. Jediná porucha původní "elektroniky" byl nějaký tranzistor asi za 19 korun. Opravil to pán co opravuje tramvaje v Motole. Topení původně elktrickou spirálou, nyní čínský naftový bufík, co funguje na směs řepkového oleje z Lidlu a petroleje. Tahám s ní i vlek, ale jen díky tomu že to má převodovku. Na technické jen "dobrý den, to jste vy s tím Favoritem, počkejte já všechny zavolám že jste zase přijel". Přes válce jí musíme přetlačit.
Eltra 151
Re: Eltra 151
Zajímavé vozítko... Mě se líbí jak z toho všeho kolem ev se poslední dobou dělá ohromné haló a přitom už tu dávno všechno bylo.. Jen o to nebyl takový zájem a tak se to prakticky nerozvíjelo...