Peugeot iOn
Re: Peugeot iOn
Taky jsem si oblíbil ten "C" jízdní režim . Byla by nějaká fotka, jak máš udělanou nádrž k bufíku?
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 900
00km.
00km.
Re: Peugeot iOn
Posílám v příloze
- Přílohy
-
- IMG_2806.jpeg (229.28 KiB) Zobrazeno 77603 x
FULL ELECTRIC Peugeot iOn 2011 (110tkm, SoH 45%, bufík)
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů
FULL ELECTRIC Citroen C-Zero 2016 (27tkm, NA PRODEJ)
A pár dalších (ne)zajímavých fosilů
Re: Peugeot iOn
Koukám, že použití expanzky z čehokoliv, je docela oblíbený řešení .
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 900
00km.
00km.
Re: Peugeot iOn
Je tu nějak mrtvo, tak zase něco přispěju .
Zkusil jsem vyjet baterku naráz, jednou jízdou. Článek číslo 80 to nějak nerozchodil a skončilo to "želvou" (napětí tohoto článku se v zátěži dostalo na 2,8V).
Když se baterka vybíjí přerušovaně, má nejmenší kapacitu článek č.56.(druhý obrázek)
Zkusil jsem vyjet baterku naráz, jednou jízdou. Článek číslo 80 to nějak nerozchodil a skončilo to "želvou" (napětí tohoto článku se v zátěži dostalo na 2,8V).
Když se baterka vybíjí přerušovaně, má nejmenší kapacitu článek č.56.(druhý obrázek)
- Přílohy
-
- Normální.png (127.87 KiB) Zobrazeno 76835 x
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 900
00km.
00km.
Re: Peugeot iOn
Včera se mi povedlo pomocí OBDZero změřit kapacitu jednotlivých článků. Resp. změřit při nabíjení ne úplně z nuly, kolik energie se do nich nabilo. V podstatě mi to potvrdilo, které články mají menší kapacitu (podle sledování napětí).
- Přílohy
-
- Screenshot_20240518-185117.png (114.95 KiB) Zobrazeno 76789 x
-
- Screenshot_20240518-185047.png (104.9 KiB) Zobrazeno 76789 x
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 900
00km.
00km.
Re: Peugeot iOn
Někde jsem četl že se dají ty články vyměnit. Jak je to složité a jak se dají sehnat? Super že se to dá takhle diagnostikovat.
Re: Peugeot iOn
Ano, články jdou vyměnit poměrně snadno. O to hůř jdou sehnat použité, nové nejsou - už se nevyrábí.
Ale po vzoru kolegů z Austrálie se už i v česku rozjíždí pokus o montáž Catl 100Ah článků , takže uvidíme . Pak by mohly být dostupné i původní použité články. Podstatné je, že znám stav svých článků a tím pádem vím, jaká kapacita použitého článku má pro mě smysl.
Výměnu všech článků zatím neřeším, současný dojezd kolem 70km s rezervou mi na moje jezdění v pohodě stačí. Slabina je spíš ten článek č.80, který nezvládá vybití naráz. To mě limituje v delší trase s nabíjením po cestě.
Stejně ta diagnostika kecá. Článek 9D má větší kapacitu než 2C . . .
Ale po vzoru kolegů z Austrálie se už i v česku rozjíždí pokus o montáž Catl 100Ah článků , takže uvidíme . Pak by mohly být dostupné i původní použité články. Podstatné je, že znám stav svých článků a tím pádem vím, jaká kapacita použitého článku má pro mě smysl.
Výměnu všech článků zatím neřeším, současný dojezd kolem 70km s rezervou mi na moje jezdění v pohodě stačí. Slabina je spíš ten článek č.80, který nezvládá vybití naráz. To mě limituje v delší trase s nabíjením po cestě.
Stejně ta diagnostika kecá. Článek 9D má větší kapacitu než 2C . . .
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 900
00km.
00km.
Re: Peugeot iOn
Trochu jsem si přepočítal výsledek diagnostiky a sedí to. Všechny články dostaly 27Ah a pro nejsilnější článek to bylo 87,3% jeho kapacity a pro nejslabší článek to je 95% jeho kapacity. Rozdíl v kapacitě 2,5Ah.
Peugeot iOn r.v.2011,koupeno 2023 při 80117km, teď 900
00km.
00km.