Ventilátor má dle výrobce udávaný interval 50 tis km...
Dle mích zkušeností jsem samozřejmě hnedle nenaháněl nový ventilátor a první co jsem provedl tak rozborku. Uhlíky byly celkem ok a tak proč neběží?
Ventilátor obsahuje i tepelnou pojistku který se zvyšujícím se náběhem se zvyšuje i odpor (spotřeba) a tím se více zahřívá i tepelná pojistka která to nemůže donekonečna vydržet... Já jelikož jsem pojistku neměl tak jsem to nahradil prasáckou klemou která už funguje více jak rok... Samozřejmě postup by měl být vyčistit a namazat motor (to jsem samozřejmě udělal také) a nahradit tepelnou pojistku pojistkou o stejných parametrech! Já jelikož jsem chtěl ventilátor dát ihned dohromady a tak jsem to nehradil klemou. Ano jde to ale vím že po roce což bude na jaře musím ventilátor rozebrat znovu a vyčistit namazat a nahradit klemu tepelnou pojistkou... Jen nevím hodnotu... Prosím o doplnění víte jí? Díky
Ventilátor trakčního motoru
Re: Ventilátor trakčního motoru
Ahoj. Na té staré přerušené nebyl žádný údaj ? V nejhorším bych mohl kouknout na tu svoji
Re: Ventilátor trakčního motoru
Ahoj, Chtěl jsem rychle vyřešit problém a tak jsem pouze vytvořil klemu a složil pro test... Pak jsem to už nerozebíral :-/
Re: Ventilátor trakčního motoru
Měl jsem úplně stejný problem taky spálená tepelná pojstka. Typoval bych to na vyrobní vadu (poddimenzovanim). Proklemoval jsem to natvrdo, s myslenkou že raději nekdy v budoucnu spálím motorek ventilatoru než trakční motor kdyby se nechladil. Myslim že tam je stejný motorek, jako pohání vzduch do kabiny. Na vrakovišti by se dal sehnat.
- Přílohy
-
- IMG-20220602-WA0009.jpeg (1.68 MiB) Zobrazeno 84606 x
-
- IMG-20220602-WA0007.jpeg (1.67 MiB) Zobrazeno 84606 x
-
- IMG-20220602-WA0005.jpeg (1.87 MiB) Zobrazeno 84606 x
Re: Ventilátor trakčního motoru
Pokud by se ti podařilo zjistit z čeho je tan ventilátor myslím že by se to celkem hodilo a každý by si pořídil náhradu . Já osobně určitě...